andhika | tharuna

"sekelumit kisah [ SUKA & DUKA ] anak penghujung benua"

Tuesday, November 27, 2007

Salam Dari Negeri Di Bawah Bayu




Assalamualaikum dan salam sejahtera buat tetamu blog Andhika Tharuna...

Hari ini hari kedua aku di Kota Kinabalu atas urusan kerja. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar setakat ini. Cuaca di sini tidak menentu, semalam hujan lebat disertai ribut petir ketika aku mahu keluar hotel untuk menikmati jamuan malam tetapi tidak lama. Siang tadi cuaca panas terik pada sebelah pagi, kemudian hujan di tengahari dan kembali terik di sebelah petang. Sekarang ini aku di dalam bilik hotel menulis blog, kedengaran hujan kembali turun di luar...

Bersambung...

Alhamdulillah baru lepas makan ikan bakar. Memang sedap... harga pun sedap! Huhuhu... Sebenarnya banyak tempat menarik yang belum ku terokai lagi di bandaraya utara Borneo ini. Ini kali ketiga di dalam tahun ini aku jejakkan kaki di kota ini tapi tak semua tempat aku lawati lagi. Kali pertama jejakkan kaki ke sini 2 tahun lepas, memanglah teruja dibuatnya. Aku tinggal seminggu dah boleh 'speaking' sabahan bah...

Sampai di sini dulu diari untuk hari ini. Besok aku akan terbang ke Sandakan pula. Selamat malam dan sampai bertemu...

Wassalam...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home